2015. március 1., vasárnap

Új Morgoth!

Most mindenki erről beszél a Morgoth kiadott egy mostanában divatos kedvcsináló szöveges videót, az Ungod című albumához. A Snakestate-ről van szó. Én szeretem őket minden tiszteletem az övék, de számomra ez kissé unalmas volt.Kis izgalmam az volt hogy vártam mikor basznak bele a "tupa-tupa" tempóba vagy lesz valami kapós kis riff amit majd követ a "tupa-tupa" és meglehet majd őrülni mint például a Body Count-ban vagy a Selected kiling-ben.Mondjuk1:48-nél belekezdenek valamibe de nekem nem jött át az a feeling, de ez csak személyes vélemény és nem akarom lehordani a zenét nagyon is jó szám lehet hogy én vagyok kicsi túlságosan oda az őskövületekért. Tudom már régóta nem az Old School-t nyomatják ott volt ugye a Feel Sorry For The Fanatic albumuk ami inkább egy későbbi KillingJoke albumra emlékeztetett mint Death Metal nagyöregekre de a címe is magáért beszél. nos epekedve várom az albumot remélem tartogat kellemes meglepetéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése