2016. január 24., vasárnap

Testet öltött az undeground Zentán.

Január 23-án a zentai Rin Tin Tin nevezetű objektumba összehordta a csuda népséget a szél, a tetkóst, a kopaszt a rasztást,a tágíóst, bőrdzsekist,és a piercingeset is,az altert,ja meg a felvarrós mellényest.
szóval nem volt hiány a szubkultúrákban és az emberekben, jó volt látni a nagy érdeklődést habár kicsit szűkösen voltunk, de mindig arról pofázok,hogy lehetne tehenet legeltetni az üres koncerttermekben,hát most kaptam egy teli helyet, ezért minden ezt olvasónak jár ha a keksz nem is de egy gratuláció mindenképp,és támogassátok továbbra is az élő zenét.


Érkezésünkkor az első zenekar a temerini Testet Ölt- Post metal formáció már nagyban húzta.Jómagam Tupa-Tupa zenéken tengettem eddigi életem, az ő zenéjük távolabb áll tőlem,de mindenképp tehetségesek,és a műfajon belül nem szarral gurigálnak,kifejezetten élvezetem a produkcióból elcsípett részletet.Kivetni valóm,annyi lenne,hogy a sípolós részek amik egyébként remek részét alkották a zenének,de nagyon sípoltak,és az fájt.Minden esetre ha a közelben játszanak, nem biztos,hogy kihagyom.

Kis tolakodás,és helyezkedés,levegőzés után,jó kurva hangosan odavágtak a szülővárosom beli Metal/Hardcore faszagyerekek az All The Arms We Need -a Metal Coret utáltam világ életemben,ők még a tűrhetőbb verziót tolják(kevésbé nyálas).Helyenként egészen jó Melo Death lehetne.A közönség itt már kezdet jócskán belendülni,én csendes megfigyelő ként vettem részt. El kell mondjam,hogy a bőgősük végig egy pirosan izzó szemekkel megspékelt maszkban tolta.Ami remek színpadi elem,és nagyon hatásos volt mivel alapvetően alacsony termetű ember,és kurva félelmetesen hatott abban a maszkban. A hangzásról meg nem sok jót tudok mondani,nekem az egész csak ordított.

Ki a levegőre megint,mert csakugyan szűkösen vagyunk, várjuk,hogy az Ashen Epitaph elkezdje idei első koncertjét amit szerencsére hazai pályán rendeztek meg,és ez kihatott a minőségükre is.Általam már jól ismert szettet játszottak rengeteg odaadással,és beleéléssel.Láttam már párszor őket,de most tényleg azt kell mondjam nagyon a toppon voltak a már 13-éve oldschhoolt toló fiúk,jó lehet kötekedni,hogy én mindig elfogultan írok róluk,de ez van. Jól szóltak egyben voltak Győri Norbert Gitáros a legutóbbi újvidéki bulin látottakat messze felülmúlta ami a színpadi összhangot illeti,tényleg nagyon látszott,hogy otthon vannak,és kurvára zúzni akarnak.Sajnos a küzdőtér egyre veszélyesebbé,és veszélyesebbé vált,kibontakozóban voltak bizonyos konfliktusok,így én ismét levegőztem így lemaradtam a nagy kedvencemről a Hate c. számról,de a Troops Of Doom feldolgozásra vissza értem.Vége is lett.

összességében jó kis bulivolt sok régi ismerős között,mindenki faszagyerek,és belevaló csaj aki ott volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése