2016. január 12., kedd

Ameddig a föld kerek mindig lesznek Blackerek!

Kihagyhatatlan esemény volt az ötödik alkalommal megrendezett United Slavic Swors Festival.
Meglehetősen izgatott várakozás előzte meg az eseményt részemről,főleg a fő fellépő a cseh Avenger miatt kiket már előbbről ismertem,és szívesen hallgattam is.A két és fél órás vonatozás ismét nem volt hiába való az Újvidéki The Quarter club nem hagyott csalódni ami a felhozatalt illeti.
a közönség jelenléti száma és lelek jelenléte azonban kissé aggasztó volt,nem is aggasztó inkább nyomasztó, értem én hogy az úgynevezett Blackerek nem buliznak, nem ugrabugrálnak,mert hátNo mosh, no fun n, trends,no core,
de azért közelebb lehet menni a színpadhoz,egy kis fejkörzés pláne nem árt senkinek nekem 3-Centiméternél nincs hosszabb hajam de azért abból kiráztam a korpát.

Az első zenekar a hazai Kolac:
első találkozásom volt velük élőben, nem hagyták szarban a sokra vágyó kis metalos lelkemet,tényleg rendben volt az a pár szám amit tőlük ismertem rajta is volt a repertoáron, dobos nélkül tolták ez kicsit érdekes volt színpad képileg,valamint hogy a másodhegedűs rohadtul nem hallatszott.meg én elviseltem volna egy kis corpse-paintet is de mint kiderült ez nem az a Black koncert este volt.

Rövid átállás után a húrok közé csapott a Wolfshunger  szintén hazai kissé thrashesebb Black Metal csapat elég jól szóltak rendben voltak a riffelések , a dobos is jól kente, szöveg világuk viszont nekem annyira nem jött be.

Ideje érkezett az egyik cseh főfellépőnek az Impuritum lépett színpadra, jól esett kicsit a változatosság a folyamatos Black zúzás után kicsit Death Metalt hallgathattunk habár abból a kevésbé old school kicsit uncsibb verziót de nem sok kifogásom van a fiúk ellen csupán nem fogtak meg annyira hogy haza tértem után újra belehallgassak a zenéjükbe.

Eljött a bosszúállás ideje a szintén Cseh AVENGER minden létező igényemnek megfelelően darálta a Dark Metalt. Honza Kapák brutális dobjátéka mellet énekelt ez nekem mindig is egy egzotikumnak számított, teljesen kerekek a számaik gyönyörűen szólaltak meg élőben,ezt persze le is várja az ember a"nagy névtől", egyedül a gitárosnak voltak problémái a felszerelésével de ez nem tűnt különösebben fel ami a hangzást illeti.

A hat fellépő közül ennyit sikerült megnézni összességében elégedett vagyok izgatottan várom a 6.United Slavic Swords Fesztivált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése