2017. március 7., kedd

A nyolcadik zentai rosszullét:

ASHEN EPITAPH fényképe.
Kezdjük azzal, hogy a Szabadka- Zenta vonalon majdnem 2-órát döcögni elég szar, de komótosan el lehet sörözgetni, viszont ez még mindig nem kárpótolja az embert a néhol 20Km/h sebességért. Minden esetre a 19:30-kor Szabadkáról induló vonattal a buli kezdetére odaértünk, pont volt idő üdvözölni a harcostársakat,és a három tagú kibaszott Riverroth nem, hogy a húrok közé csapott hanem egyenesen szétcsapta a helyet velünk együtt, sajnálhatja aki nem jött fel, a beígért régi sulis Thrash teljes mértékben testet öltött a három fiatalember formájában, ilyen energiájú triót ritkán lát az ember. Hatodik alkalommal vettem részt az Ashen Epitaph tagok által egyébként remekül szervezett koncertsorozaton, de meg kell mondjam, ilyen erős nyitó banda még nem volt, a Leprosy pólóm az alatta lévő atléta trikóval együtt egy nagy felülettel megszegényedett, még jó,hogy vittem váltás pólót. A kiválló saját számok mellet oly szívemhez közel álló klasszikusokat, nem mellékesen epikus triókat vetek elő mint a Sodom, Venom, Motörhead,és persze elhangzott egy kezdő death-thrash banda repertoárjából kihagyhatatlan EVIIIIIIL DEAAD is. Kurva jó volt.
A második bandát a The Beast Within-t többé-kevésbé az előző Thrash mészárlás kipihenése és a két csöpp bevitele miatt, pihenve füleltem, de nagy old school redneck trooo kvllt warrior-ként is meg kell jegyeznem,hogy a szegedi fiúk teljesen rendben vannak és megéri előítélet nélkül meghallgatni a zenéjüket. Igen is le van ott rakva az asztalra aminek le kell lennie rakva.
Közben terjengett a tesztoszteron és izom szaga, egyesek keresték,mások kerülték a konfliktusokat. Nagy italozások, cigarettázások, kazettázások, barátkozások, barátnőzések klasszikus album megvitatások folytak, amikor bekövetkezett a Sunstroke. Namostakkó azt szögezzük le,hogy én szeretem és követem a Sunstroke zenéjét, és nagyon vártam, ritka jó buli is volt. Akadt bőven energia, jó hangzás, tánc, kár, hogy valaki nem tud rendesen mozogni az efféle zenére és meg kellet kloffolnom a fejét, így elbaszva a jó kis koncert hangulatát. A zenekar részéről 5* volt a buli, és egy kazival is gazdagabb lettem.
Summa- summárum, 200 szerbiai dinárért havonta egyszer, három színvonalas bandát meg kell nézni, járjatok ezekre a bulikra, támogassátok a zenekarokat, és vásároljatok mörcsöt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése